Monday, September 8, 2008

אני רואה ירוק בעיניים

Royi Avital
28.11.05

אומרים שיש מקום יותר ירוק, אז אני הולך לבדוק...
אומרים שקשה יש יותר חוויות אז אני הולך לנסות,
אומרים שאין כמו טיול אחרי צבא, לפני החיים, בזמן, בכל זמן...
אומרים אל תעשה שטויות, שמור על עצמך, אני אומר המצנח סתם הורס את הכיף (אבל חייבים, כדי לצנוח שוב...).

אני אומר יאללה ניו זילנד (פיג`י, אוסטרליה ותאילנד...).
אז היום ב-21:30 אני אנפנף לכולכם לשלום (מלבדך אושר, את תהיי פה לצידי).
זהו, שמרו על המקום.
כשאני אחזור יכול להיות שיהיה ראש ממשלה עם שפם, שאת נתיבי איילון יסיימו, שתהיה רכבת מהירה מבלי לדרוס משאיות, שלימודים יהיו חינם, פסיכומטרי לא חייב, אנשים לא ייתאבדו בכביש וחיילים יהיו רק לתהלוכות ביום העצמאות...
או שבעצם יהיה בדיוק כמו היום, וטוב יהיה לחזור לבית...

אבל...
יש עוד זמן.
שמרו על קשר ונעדכן...
כשיהיה על מה.
Royi Avital - Avatar

רועי אביטל
אין שכל אין דאגות

No comments:

Post a Comment